Do systemu mogą zalogować się osoby, które otrzymały już login i hasło. Dane do logowania wysyłamy sukcesywnie do każdego mieszkańca.
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze maila z danymi do logowania prosimy o kontakt z infolinią lub weryfikację swoich danych poprzez formularz kontaktowy.
Wprowadź login oraz hasło startowe, które przesłaliśmy mailem.
Ze względów bezpieczeństwa przy pierwszym logowaniu zostaniesz poproszony o zmianę "hasła startowego".
Pamiętaj, że:
Zwracamy uwagę by nie udostępniać hasła osobom niepowołanym.
Z nowej aplikacji Dom5 możesz korzystać również na urządzeniach mobilnych. W przypadku urządzeń Android aplikacja zainstaluje się domyślnie. Dla iOS musisz utworzyć własny skrót.
Jeśli na którymkolwiek z etapów napotkałeś problem, coś jest niejasne lub zwyczajnie chciałbyś o coś dopytać Prosimy o kontakt z infolinią
Film instruktażowy jak zalogować się do sytemu obsługi (IOK) i w łatwy sposób opłacić rachunki.