logo lukarna

Nowy system obsługi

Zmieniamy system Lokalnet na Dom5
Szybka i wygodna komunikacja z mieszkańcami, którzy cenią sobie mobilność oraz oczekują dostępu do informacji w dowolnym miejscu przez całą dobę.

Dom5 - nowy system obsługi

Do systemu mogą zalogować się osoby, które otrzymały już login i hasło. Dane do logowania wysyłamy sukcesywnie do każdego mieszkańca.

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze maila z danymi do logowania prosimy o kontakt z infolinią lub weryfikację swoich danych poprzez formularz kontaktowy

Pierwsze logowanie

Wprowadź login oraz hasło startowe, które przesłaliśmy mailem.

Zmiana hasła

Ze względów bezpieczeństwa przy pierwszym logowaniu zostaniesz poproszony o zmianę "hasła startowego".

Pamiętaj, że:

  • minimalna liczba znaków w haśle: 6
  • hasło musi zawierać cyfrę
  • hasło musi zawierać literę
  • system rozróżnia duże i małe litery

Zwracamy uwagę by nie udostępniać hasła osobom niepowołanym.

Dostęp na urządzeniach mobilnych

Z nowej aplikacji Dom5 możesz korzystać również na urządzeniach mobilnych. W przypadku urządzeń Android aplikacja zainstaluje się domyślnie. Dla iOS musisz utworzyć własny skrót

Rozwiązywanie problemów

Jeśli na którymkolwiek z etapów napotkałeś problem, coś jest niejasne lub zwyczajnie chciałbyś o coś dopytać Prosimy o kontakt z infolinią

Film instruktażowy jak zalogować się do sytemu obsługi (IOK) i w łatwy sposób opłacić rachunki.

Zaloguj się do sytemu obsługi

Dom5 - Logują się osoby, które otrzymały login i hasło na maila

Lokalenet -  Widoczne salda aktualizowane do 31.12.2022

Lokalenet

Infolinia

poniedziałek - piatek: 10 - 15
(12) 633 43 88
pomoc@lukarna.com.pl

Aktualizacja danych

crossmenu